Ще постигне ли Ford обрат в Европа?
При всеки продаден автомобил на Стария континент компанията губи по 165 евро, докато в САЩ постига печалба от 1977 евро на продадена кола
14:15 | 18.08.18 г. 6Снимка: Ройтерс
-
S&P 500 и Nasdaq достигнаха нови рекордни стойности в петък
-
Спадат инвестициите във важна част от екосистемата на климатичните технологии
-
Швеция, Италия и Германия предлагат евтини имоти, но с уловка
-
Къде се позиционира Бразилия в търговската война между САЩ и Китай?
-
59% от българите биха потвърдили членството на страната в НАТО на референдум
-
Земеделското министерство предлага промени в стандартите за добро и екологично земеделие
-
Капацитетът на 100-годишна германска ПАВЕЦ се разширява с инвестиция от 280 млн. евро
-
Украинските сили се изтеглиха от част от стратегическия Часов Яр в Източна Украйна
-
Златото поскъпва, докато инвеститорите очакват намаление на лихвите от Фед*
-
България е на първо място в ЕС по най-бързо тримесечно поскъпване на жилищата
-
Биткойнът потъна, подплашен от очаквани продажби
-
Кой е новият премиер на Великобритания и с какви обещания поема властта
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още
Коментари
Финанси виж още
-
S&P 500 и Nasdaq достигнаха нови рекордни стойности в петък
-
Лихвените проценти в Турция може да паднат до края на годината
-
Европейските борси приключиха седмицата с понижение
-
Индексите на БФБ приключиха седмицата с ръст
-
S&P 500 се задържа на рекордни нива и се насочва към печеливша седмица*
-
Visa и Mastercard удължават ограничения на таксите по неевропейски карти до 2029 г.
преди 5 години ти ако знаеше, нямаше да си набиваш парите в борсата :):) ... запомни едно нещо от батко си, на борсата печели тоя дето издава, а не тоя дето търгува с акции !!! :):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години тук са предимно "инвеститори", за кво са ни инженери ? :) както виждаш те знаят и без да са чели, само от статии и опорки :):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години До 3 Абсолютно прав си за всичко Но нали трябва да се променяме Форд е огромна компания и едва ли някои би поискал 5 тона суджук но наистина трябва добро отношение от държавата към големите компании които могат да променят пейзажа тук Както направиха Чехия Словакия и Унгария отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години то поточна линия за производство на автомобили не се прави и поддържа с работници :))) ... трябват индженери :))) ... а пък те не се създават с 6 месечна квалификация , а се създават с много труд и обич към точните науки от детска възраст . а у нас на мода в момента е българска филология , философия , право , публична администрация и пр. :))) . и да не забравяме култовото "учи мама за да не работиш" . освен това трябват и много други добре работещи отрасли в икономиката за да има поточна линия за автомобили в БГ на голям световен производител . и не на последно място благоразположена към бизнеса държавна + общинска + данъчна администрация ... а не да четем в новиите за оня искал 5 тона суджук , друг пушки специално производство за лов , трети ейпълски лаптопи за дъщерата че била студентка , на четвърти и пети децата били най-умни и печелели стипендии за учене в станфорд и кеймбридж :))) и пр. и пр. знайни и незнайни щения на наш'те патриотични ръководни кадри ... стига ли списъка "защо няма" или да изброявам още ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Да преместят фабриките си в България и да почне да произвежда по ефективно Дори и електрическите си автомобили България е единствената страна в Югоизточна и Централна Европа в която няма фабрика за цели автомобили Нуждае се от поне 1 милион нови автомобили за неиния пазар и поне 3 милиона за други части на ЕС Пълно е с фабрики произвеждащи резервни части и детайли за Форд Какво чакат още отговор Сигнализирай за неуместен коментар